مجتمع چاپ تندیس با داشتن سالها تجربه در زمینه های تولید ساک دستی کاغذی آماده / تولید و چاپ کیسه پارچه ای تبلیغاتی / تولید و چاپ انواع جعبه و کارتن / تولید و چاپ انواع جعبه فست فود آماده / خدمات خود را با بهترین کیفیت و در سریع ترین زمان به مشتریان خود عرضه می کند.مجتمع چاپ تندیس تهران

با توجه به توسعه روز افزون کسب و کارهای مجازی و شروع به کار انواع استارت آپ ها در ایران همسو با بازارهای جهانی برآن شدیم تا محصولات اماده و تعداد کم را با توجه به درخواست مشتریان عرضه کنیم در همین راستا برای بسته بندی محصولات ساک دستی کاغذی آماده را روانه بازار کردیم که با استقبال بسیار خوبی همراه شد.

ساک دستی آماده کاغذی چاپ تندیس

تولید و چاپ انواع ساک دستی کاغذی آماده در مجتمع چاپ تندیس انجام می شود. شما می توانید با سفارش این محصول با خیالی آسوده و در کمتر از یکروز تحویل بگیرید.

ساک دستی کاغذی آماده در چاپ تندیس از 4 نوع جنس کرافت / گلاسه / کتان فانتزی و محصول جدید تحریر 120 گرم تشکیل می شود که در نوع کرافت از رنگ های بافت نخودی کرافت و مشکی در مدل گلاسه سفید و مشکی بافت کتان فانتزی 8 رنگ و تحریر 120 گرم نیز 8 رنگ تشکیل می شود که شما می توانید با توجه به سلیقه و بافت دکور و هارمونی رنگ خود انتخاب کنید و در کمتر از 2 ساعت سفارش خود را دریافت نمایید. حداقل سفارش این محصول 50 عدد است. 

ساک دستی کاغذی چاپ تندیس
ساک دستی کاغذی چاپ تندیس

کیسه پارچه ای تبلیغاتی چاپ تندیس

کیسه پارچه ای چاپ تندیس چیزی حدود 5 سال است که انجام می شود و ما برای حفظ محیط زیست و احترام به آن پیشنهاد میکنیم به جای استفاده از نایلون و نایلکس که بسیار دیر تجزیه می شود از کیسه پارچه ای یا همان ساک سوزنی استفاده کنید. این روز ها به دلیل استقبال زیاد از ساک دستی پارچه ای قیمت ان دیگر چندان تفاوتی با نایلون ندارد و شما با سفارش این محصول به محیط زیست احترام بگذارید و سهم مهمی در زیبایی و حفظ منابع طبیعی داشته باشید.

کیسه پارچه ای در گرماژ 60 و 90 گرم عرضه می شود و سایز بندی بسیار متنوعی دارد از 10 در 15 تا 60 در 70 می توانید انتخاب کنید. رنگ بندی کیسه پارچه ای نیز در چاپ تندیس بسیار متنوع است و شما می توانید از بین 12 رنگ یکی را انتخاب کنید. خدمات چاپ روی ساک سوزنی نیز انجام می شود که رنگ های متنوعی دارد. حداقل سفارش این محصول 1000 عدد می باشد.

کیسه پارچه ای تبلیغاتی تندیس
کیسه پارچه ای تبلیغاتی تندیس

سررسید تندیس

سررسید تندیس سال های بسیار زیادی است که در طرح ها و رنگ های متنوع در بازار عرضه می شود چاپ تندیس با در اختیار داشتن به روزترین دستگاه های چاپ افست و خبره ترین نفراد در صحافی محصولات کیفیت سالنامه خود را حفظ کرده و همه ساله مشتریان بسیار دارد. سررسید چاپ تندیس در مدل های رقعی / وزیری / اروپایی / رومیزی و درکنار سررسید تندیس هدایای تبلیغاتی ويژه سال جدید عرضه می شود. چاپ تندیس خدمات چاپ روی سررسید شامل طلاکوب نقره کوب و داغی را نیز انجام می دهد و شما می توانید با خیالی آسوده از خدمات هدایای تبلیغاتی ما در سال جدید بهره ببرید.

سررسید وزیری
سررسید تندیس

چاپ جعبه و کارتن تندیس

چاپ و بسته بندی تندیس فعالیت خود را از سال 1383 با چاپ کارتن آغاز کرد و در واقع سرآغاز فعالیت مجتمع چاپ تندیس با چاپ جعبه و کارتن بوده است برای سفارش این محصول نیز شما می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تمامی مدل های کارتن و جعبه با دارا بودن بروز ترین دستگاه های روز در چاپ تندیس انجام می شود.

چاپ جعبه و کارتن
چاپ جعبه و کارتن

جعبه های فست فود آماده

مجتمع چاپ تندیس فعال در زمینه ارائه انواع جعبه های فست فود آماده با حداقل سفارش 100 عدد و تحویل در کمتر 1 روز موارد جعبه فست فود آماده شامل :

جعبه محصولات آماده فست فود آماده
جعبه محصولات آماده فست فود آماده
جعبه فست فود آماده
جعبه فست فود آماده

جعبه همبرگر آماده

جعبه پیتزای آماده

کارت ویزیت های لاکچری

از دیگر خدمات ما ارائه زیبا ترین و شیک ترین کارت ویزیت های ایران می باشد شما می توانید با مراجعه به صفحه کارت ویزیت خاص نمونه ها رو مشاهده فرمایید و در صورت لزوم سفارش خود را ثبت کنید

کارت ویزیت سلفون مات نقره ای برجسته
کارت ویزیت سلفون مات نقره ای برجسته
کارت ویزیت خاص
کارت ویزیت خاص

تولید انواع کاغذهای پوستی

کاغذی پوستی و چاپ روی آن خدمات جدید از چاپ تندیس می باشد. کاغذ پوستی این روز ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد که مهم ترین آن برای بسته بندی می باشد.

Print Friendly, PDF & Email
0/5 (0 نظر)
نوشتهٔ پیشین
جعبه پیتزای تک نفره
نوشتهٔ بعدی
جعبه همبرگر آماده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

اینستاگرام چاپ تندیس
enemad-logo