کیسه پارچه ای ساده فلت یا همان فلت بگ ( Flat Bag ) به کیسه پارچه ای گفته می شود که کاست ( عطف ) نداشته و با دوخت محکم و قدرتمند ( التراسونیک ) پرس و تولید می شود. نوع دسته این کیسه های پارچه ای موزی ( پانچ ) است و دسته بند دار نیست. این روز ها استفاده از کیسه پارچه ای بسیار مرسوم شده است.

برای خرید کیسه پارچه ای ساده فلت وارد سامانه فروش آنلاین چاپ تندیس شوید. انواع دیگر ساک دستی پارچه ای در این صفحه موجود است که می توانید انتخاب کنید.

کیسه پارچه ای ساده فلت
کیسه پارچه ای ساده فلت

این ساک های پارچه ای فلت و ساده 60 گرم تحمل وزن حداقل 5 Kg را دارد. نوع 90 گرم این فلت بگ ها بیش از 10 کیلو تحمل وزن خواهد داشت. برای خرید ساک دستی پارچه ای وارد این صفحه شوید.

کیسه پارچه ای ساده فلت این روزها به دلیل تنوع بالای پارچه و ارزان بودن بسیار محبوب شده اند و جایگزین خوبی برای انواع نایلون و کاغذ می باشد.

مهم ترین مزایای استفاده از کیسه پارچه ای ساده فلت: 

  • قیمت ارزان
  • تنوع رنگ بالا
  • تحویل فوری
  • تحمل وزن مناسب
  • دوست دار محیط زیست

ابعاد کیسه پارچه ای ساده فلت

ابعاد کیسه پارچه ای ساده فلت که با نام ويژه نیز شناخته می شود شامل موارد زیر می شود:

20×30 – 25×35 – 30×40 – 35×45 – 40×50 این ابعاد از قبل تولید شده و در انبار موجود است. با خرید این ساک پارچه ای ويژه محصول را 2 ساعته دریافت خواهد کرد. همچنین پروسه چاپ روی این ساک های پارچه ای فلت 3تا5 روز خواهد بود.

رنگبندی ساک پارچه ای فلت ساده

یکی از محصولاتی که در رنگ های متنوع عرضه می شود، کیف دستی پارچه ای فلت و ساده است. رنگ آمیزی این محصول به مشتری این امکان را می دهد که از بین گزینه های بسیار جذاب و متنوع بر اساس ترجیح شخصی یا نیازهای سازمانی انتخاب کند.

کالیته رنگ کیسه پارچه ای چاپ تندیس tandispack.ir
کالیته رنگ کیسه پارچه ای چاپ تندیس tandispack.ir

طبیعتاً باید در نظر داشت که انتخاب کیف با رنگ تیره برای چاپ با رنگ روشن و رنگ روشن برای چاپ با رنگ تیره بسته به اینکه کیف دستی پارچه ای تک رنگ باشد یا دو رنگ مناسب است. بودن.

نمونه های مختلفی از کارهایی که در زیر ارائه می شوند می توانند به شما در درک بهتر محصول نهایی کمک کنند. کانال های ارتباطی ذکر شده نیز در دسترس شما هستند تا هنگام تماس با کارشناسان ما از آنها استفاده کنید.

خرید کیسه پارچه ای فلت

جهت خرید کیسه پارچه ای فلت پس ورود به سایت چاپ تندیس وارد صفحه مربوط به خرید کیسه پارچه ای شوید و پس از مشاهده قیمت و نوع و ابعاد این کالا سفارش خود را در شبکه های اجتماعی قرار دهید. کارشناسان فروش ما در اولین فرصت سفارش شما را ثبت خواهند کرد.

چاپ کیسه پارچه ای ساده فلت زرد چاپ مشکی
چاپ کیسه پارچه ای ساده فلت زرد چاپ مشکی

چاپ کیسه پارچه ای ساده فلت قرمز چاپ مشکی
چاپ کیسه پارچه ای ساده فلت قرمز چاپ مشکی

کیسه پارچه ای دسته پانچ ( موزی )

نوع پانج یا همان دسته موزی بر روی کیسه پارچه ای دسته پانچ رایگان است و هزینه ای ندارد. دسته پانچ مقاومت کمتری نسبت به دسته لوپ ( بند دار ) دارد که البته به دلیل قیمت کمتر و زمان تحویل فوری بسیار محبوب هستند. محل قرار گیری دسته پانچ در قسمت بالای بگ به اندازه 5 سانت و به شکل 2 لایه دوخته و تولید می شود که به آن لب برگردان می گویند. لب برگردان برای هردو نوع دسته لوپ و موزی برای مقاومت بیشتر اجرا می شود.

در این دسته بندی پانچ، تنوع در کیفیت پارچه مورد استفاده در تولید کیف دستی بیشترین تأثیر را دارد. تولید کنندگان مختلف پارچه اسپان باند دارای سطوح مختلف کیفیت هستند. برخی از این تولیدکنندگان پارچه های ارزان قیمت را با قیمت پایین به فروش می رسانند.

البته مقاومت دسته پانچ زمانی که کیفیت پارچه پایین باشد به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. پس مراقب باشید که فقط روی قیمت کیف پارچه ای تمرکز نکنید و در عوض به ترکیب پارچه توجه کنید.

شرکت بادران ایساتیس، بافتینه پارچه های باکیفیت مورد استفاده در کیف های دستی مجموعه  ما را ارائه می دهد.

چرا از کیسه پارچه ای ساده برای تبلیغات استفاده کنیم؟

یک استراتژی تبلیغاتی قدرتمند و ارزان برای شرکت شما چاپ کیسه پارچه ای است. صاحبان مشاغل، ادارات و سازمان ها.
آنها با شخصی سازی کیف دستی و چاپ لوگوی خود بر روی کیف های تبلیغاتی، شناخت برند، سودآوری کسب و کار و مشتریان را افزایش می دهند.

کیف دستی پارچه ای فلت سفید
کیف دستی پارچه ای فلت سفید

بازار چاپ کیف های دستی و کیف های پارچه ای فوق العاده خلاقانه و متنوع است. در واقع کیف دستی از جمله کیف های پارچه ای است که بسیاری از صاحبان کسب و کار به دلیل ویژگی های بسیار عالی اشتیاق بیشتری به استفاده از آن دارند. مشتریان از این محصولات به دلیل طول عمر و دوام آنها برای حمل و نقل خریدهای خود در فروشگاه و سایر خریدهای خارج از فروشگاه استفاده می کنند. بنابراین کیسه های پارچه ای قابل قبول هستند. مدتی با آنها ادامه دهید به همین دلیل بسیاری از کسب و کارها از این محصولات برای برندسازی و اهداف تبلیغاتی استفاده می کنند.

اگر به عنوان صاحب یک برند، در مغازه یا خیابان با یک کیف دستی زیبا که مشخصات و لوگوی شرکتتان روی آن حک شده بود، برخورد کنید، چه احساسی خواهید داشت؟

مردان کیف های پارچه ای را به صورت رایگان حمل می کنند و برند شما را در معرض دید دیگران قرار می دهند که به عنوان یک شکل موثر تبلیغات عمل می کند.

موضوع کیف های تبلیغاتی برای اولین بار در سال 2013 در صنعت چاپ مطرح و مورد بحث قرار گرفت. کیف های دستی نایلونی و کاغذی در ابتدا مورد استفاده قرار گرفتند و کیف های دستی کاغذی نظرات نسبتاً مطلوبی دریافت کردند.

وقتی مشتریان شما از کیسه پارچه ای ساده فلت استفاده می کنند که ماندگاری بالایی دارند، کیفیت بالایی دارند و طراحی متمایز و دوست داشتنی دارند، توجه زیادی را به خود جلب می کنند که برای برند شما خوب است.

تبلیغات گسترده و مستمر یکی دیگر از مزایای چاپ کیف پارچه ای است. چاپ کیف های پارچه ای از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و به سختی محو می شود. از آنجایی که چاپ روی کیسه‌های پارچه‌ای از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است، سال‌ها دوام می‌آورد و به نوعی به عنوان یک تبلیغ همیشگی عمل می‌کند. برخی از استراتژی‌های تبلیغاتی فقط مدت زمان محدودی را قبل از پرداخت هزینه برای تبلیغات مجدد در نظر می‌گیرند. در واقع، این کیسه ها تا زمانی که در حال استفاده هستند، شرکت شما را تبلیغ می کنند.

این کیف ها همچنین می توانند گزینه خوبی برای کسانی باشند که به محیط زیست اهمیت می دهند زیرا به آن آسیبی نمی رسانند.

این یک کیسه پارچه ای ساده فلت است، اما چه نوع؟

دسته-پانچ-مشکی-سرمه-ای-نقره-ای-سفید
دسته-پانچ-مشکی-سرمه-ای-نقره-ای-سفید

نوع پارچه ای که برای ساخت کیسه پارچه ای ساده فلت استفاده می شود در هنگام ثبت سفارش بسیار مهم است. زیرا کیفیت و قیمت کیف پارچه ای بسیار تحت تاثیر ترکیب پارچه است. کیسه های پارچه ای معمولا از 3 نوع پارچه ساخته می شوند.

  • اسپان
  • متقال
  • کتان
  • برزنت

در سال 1940، یک شرکت در آمریکا برای اولین بار از پارچه نقطه ای استفاده کرد. فروشندگان بازار این پارچه را در رنگ ها و وزن های مختلف عرضه می کنند. البته دیگر ویژگی های این محصول را نباید در نظر گرفت.

در زیر به برخی از این ویژگی ها می پردازیم:

  1. بازیافت ساده تر
  2. قیمت پایین تر
  3. رنگ ها و وزن ها متنوع هستند
  4. یک آنتی باکتریال
  5. مقاوم در برابر آب بودن
  6. توانایی تولید لایه های چیزی

پرفروش ترین و پرطرفدارترین برای این نوع محصول 60 گرم است با این حال، استفاده از 90 گرم به محصول اجازه می دهد تا وزن و ایستادن بیشتری را تحمل کند.

پارچه متقال به دلیل ضخامت بالا و تحمل وزن بالا و همچنین هزینه کم و سادگی رنگرزی برای ساخت و چاپ کیسه پارچه ای ساده فلت استفاده می شود.

اگر به دنبال کیفیت و دوام هستید، توصیه می کنیم از کیف های دستی متقال استفاده کنید.

با ارائه یک کیسه پارچه ای ساده فلت به مشتریان، نگرانی خود را نسبت به آنها و خریدی که انجام داده اند نشان می دهید. ارائه محصول خود در یک کیف دستی تبلیغاتی همچنین نشان دهنده احترام شما به مشتری، محصول و شرکت شماست. یک کیف دستی پارچه ای شکل و ظاهر خود را برای مدت زمان قابل توجهی حفظ می کند، بر خلاف کیف های نایلونی که به سرعت مچاله می شوند و شکل خود را از دست می دهند. مثل تمایز بین کت و شلوار اتو شده و تی شرت شسته شده، کیف دستی و نایلون یکی نیستند!

مجتمع چاپ و تبلیغات تندیس با تولید و عرضه آن در 60 و 90 گرم کیف دستی پارچه بی بافت تولید می کند. کیف دستی پارچه ای تبلیغاتی علاوه بر نصب دسته پانچ یا حلقه ای در حین ساخت، در سایزها و رنگ های متنوعی عرضه می شود که دردسر بستن دسته را برای مشتریان از بین می برد. برای کسانی که ترجیح می دهند راحتی و دوام بیشتری داشته باشند، کیف دستی پارچه ای با دسته حلقه محصولی بسیار شیک است. دسته های حلقه ای روی کیف دستی پارچه ای به این نوع کیف دستی پارچه ای استحکام و تحمل وزن بسیار بالایی بخشیده و در عین حال بر زیبایی منحصر به فردی که محصول دارد می افزاید.

Buy a fabric handbag
Buy a fabric handbag

کیف دستی پارچه ای فلت

کیف دستی پارچه ای فلت از نظر بسته بندی و تبلیغات گزینه ایده آلی برای هدایای تبلیغاتی است. به تدریج با استفاده از یک کیسه پارچه ای به حفظ محیط زیست کمک خواهید کرد. هزینه کیف دستی یکی دیگر از مزایای استفاده از کیسه پارچه ای نسبت به کیسه های کاغذی است.

امروزه معمولاً از کیف های دستی فلت برای حمل و نقل کالاها، کاتالوگ محصولات و سایر اقلام در فروشگاه ها و نمایشگاه ها استفاده می شود. به غیر از جابجایی حیوانات از یک فروشگاه یا نمایشگاه، می‌توانیم ببینیم که از آن به روش‌های مختلف دیگری نیز استفاده می‌شود. و در نتیجه مجموعه لگو و برند شما می تواند با قیمت ارزان در شهر تبلیغ شود. در نظر بگیرید که مخاطبان شما 1000 نفر هستند و شما 1000 کیف تبلیغاتی دارید. همچنین به خاطر داشته باشید که تنها 100 نفر از یک نفر که کیف شما را حمل می کند از برند و شرکت شما مطلع می شوند. شما با این کار مجموعه خود را به هزاران نفر معرفی کردید.

اگر می‌خواهید بیشتر تبلیغ کنید، اکنون به یک باگ دائمی نیاز دارید. کیف دستی پارچه ای چیزی است که ما به شما پیشنهاد می کنیم. می توانید با سفارش یک کیف پارچه ای تعداد افرادی که شما را می بینند افزایش دهید.

بگ شاپ پارچه ای
بگ شاپ پارچه ای

راهنمای ارسال فایل چاپ کیسه پارچه ای ساده فلت

  1. ابعاد: فایل ارسالی برای کیسه پارچه ای ساده فلت در حداکثر سایز A4 ساخته و ارسال شود. امکان چاپ ابعاد بزرگتر از این محدوده وجود ندارد و در صورت تغییر سایز، کیسه سوزنی نیز با سایز جدید چاپ می شود.
  2. فرمت طرح: با توجه به نوع چاپ روی کیف پارچه ای سوزنی و کیف پارچه ای ساخته شده به روش ابریشم، طرح ارسالی نیز باید به صورت تک رنگ مشکی با کیفیت قابل قبول ارسال شود. فایل ارسالی تنها به عنوان نقطه شروع کار عمل می کند. طرح نهایی چاپ شده با استفاده از رنگ انتخابی شما ایجاد می شود.
  3. جزئیات طراحی: سعی کنید تا جایی که می توانید از جزئیات طراحی مانند فونت های کوچک و خطوط نازک دوری کنید اگر می خواهید طرح نهایی با کیفیت بالا روی کیف ها چاپ شود. این اقلام پس از چاپ به دلیل نحوه ساخت سطح کیف و روش چاپ استفاده شده، تعریف ضعیفی دارند. برای اطمینان از کیفیت، می توانید طرح خود را برای بررسی قبل از چاپ به متخصصان ما ارسال کنید.
ابعاد کیسه پارچه ای ساده فلت 60 گرم
20در30
25در35
30در40
35در45
45در40
کیف دستی پارچه ای فلت سفید
دسته پانچ مشکی چاپ طلایی
دسته پانچ زرد چاپ 2 رنگ سبز و قرمز-
دسته پانج سفید چاپ 3 رنگ
بافت ساک پارچه ای
50x60 کیسه پارچه ای آماده مشکی
30x40 کیسه پارچه ای آماده سفید
Print Friendly, PDF & Email
5/5 (1 نظر)
نوشتهٔ پیشین
سوالات متداول
نوشتهٔ بعدی
پارچه اسپان باند چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

اینستاگرام چاپ تندیس
enemad-logo